Saturday, December 27, 2008

Tag Sora : Suri Sexy

urm....beberapa menjak yang lepas, dengan gahnya Sora tag aku, agar aku menyiarkan gambar yang seksi..urm, demi memelihara kesinambungan tag ( untuk apa?, aku payah nak fahami kenapa, ) yup!!!!aku setuju untuk memenuhi tag si Sora...
Gambar Sexy?urm...payah la weh....jap ek?

Gambar ni seksi sebab pen tue ada dalam gambar..Pen tue, dalam realiti, mampu membuat siapa sahaja yang memgengnya nak mencurinya ( weh?Pen pown seksi)


Urm, gambar ni seksi sebab Apak pandai pelihara warna dan kecantikan lampu ( Erk!!!!itu kira seksi gak?)

Gambar ni seksi kerana aku yang amik gambar nie...berbanding dengan Ok ek dan siapa2 yang lain, aku memang pandai ambil sudut gambar, lalu menjadikannya seksi ( Xpaham?????)

ok, seterusnya

Urm..gambar ni seksi, sebab ni kaki aku? ( hah?per nie?)

Pengakhiran, gambar ni seksi kerana dalamnya terdapat ramai orang yang posing seksi, berwajah seksi, memakai seksi, dan kualitinya yang seksi ( Ceh, cipta alasan sendiri )

Kesimpulannnya, seksi pada aku, aku sendiri yang tentukan,, iaitu, kalau tengok 2 kali aku tak bosan, ya ha da seksi la tu...ku3...harap2 sora puas hati...urm, seterusnya, aku Tag

Paez
Mel
Tiekah
Cik Tieh
NuaK
Luz_tranquila / sakeena
Fatin
Rabeeyatool
Ilie..

aku nak tengok sapa yang layan Tag nie, dan apa definasi seksi korang..ku3

2 comments:

eFa said...

linked :)

Siti Syawal said...

syabas mere betey..
gambar pakai seliper pompuan tu memang seksi tak ingat..haha..