Friday, December 26, 2008

Hutang Tag aku....Pijah

ok....aku berhutang tag dengan 2 org, iaitu Pijah dan Sora...satu satu ya, k?
urm....aku selesaikan tag aku dengan pijah k?

1)Do you think you're hot?
tak!!!!Langsung tak!!!!!

2)Upload your favourite picture of you?
3)Why do you like that picture?
lorrrr...sukati la..ku3...

4)When was the last time you ate pizza?
urm....masa tgok citer High School Musical yang lepas..Pijah, ko xcaya tanya pa e

5)The last song you listened to?
The Briliant Green : Ash Like Snow..masyukk!!!!!!!!
lagu ni OST Gundam 00 season 2

6)What are you doing right now besides this?
tgh tulis bebelan, tajuk dia "rindukan Suci " dan Seravee bertakhta Di Hati..tunggu dalam post aku nanti ek Pijah

7)What name would you prefer besides yours?
ku3..aku suka nama nie...
ku3

People i tag..;
1_Sora
2_Ilie
3_Paez
4_RAbeeyatool
5_mel

8)Who is number 1?
member blog aku y 1st sekali..aku sayang dia, dan blog dia gak

9)Number 3 is having a relationship with?
urm....aku tak pasti,

10)Say something about number 5?
selalu meluahkan hati dan perasaan kat aku

11)How about number 4?
Urm....Indie girl?kowt?

12)Who is number 2?
budak ppuan kolej aku

13)Say something the person who tag you.
siot pijah...banyak gila soalan!!!!leceh punya tag nak siapkan..nasib baik ko member aku..ku3..lain kali senang la sikit punya tag

2 comments:

Siti Syawal said...

hu...terharu....
aku pun sayang ko dan blog ko gak..
hehe..malasnye nak buat tag ni!!!!

aaaaaaaaaaaaa said...

salam poh.. thanks sudi jwb post ku tu.. huhu... aku br smpi kolej je ptg td.. penat.. td time ko YM, aku pi blik acer..