Monday, December 15, 2008

Hidup di kala MTM

Salam...urm ,kat upm, server internet agak lembap. Kami langsug xdapat nak masuk ke dalam dunia tanpa sempadan..Di sini, suasana di PD dan Bukit jalil masih lebat terasa...semua orang bercakap pasal Kem Patroitisme dan AUG yang kami sertai, jua aku sertai...urm, malam ini, aku akan ke Langkawi, percutian yang ditja, namun, tiada konspirasi, bercuti saja....oh!!!!!!dilampirkan sekali gambar - gambar yang memberitahu apa yang berlaku, di sana, samada indah atau sebaliknya, sendiri tentukan.


Kaki aku injured, mampu lepak di balkoni ja




Pemandangan Dari Bawah, bentuk Glory Beach resort



Pertolongan Cemas, Modelnya si Farahain @ Pa'Ya



Aku dan Leala bersama PuTRA


Bayangkan, kami sampai jam 5 petang, Majlis pembukaan jam 8 malam, gila menunggu



Blok 110, temapat kontijen UPM


Lain - Lain





1 comment:

aaaaaaaaaaaaa said...

hehe... ko mmg poh.. pegi x ajak aku.. jeles aku... best je ko duk kolej ek.. pi situ.. pi sini... nnti kt lgkawi blanja aku ek..