Wednesday, December 31, 2008

3 ceritera 2000 dan 8

2008 akan meninggalkan kita dalam masa sekejap sahaja post ini ditulis..
aku, mengingatkan kembali ceritera 3 bulan 2000 dan 8 yang menarik untuk aku ingatkan,
dan jua untuk siapa yang sudi baca..jangan gulana, post ini tak merbahaya, dan definasi poyo yang diberi utk aku oleh siapa ya baca, jangankan endah, kisah pun tidak..yang lain, ada dalam post aku selama nie....ya, mmg tak lengkap berbanding buku teks, namun sempurna bagi jiwa aku

Januari 2008
  • "jikalau kau nak pergi sangat, pergi!!!!jangan harap apa lagi..K? Aku selama nie hidup tanpa kau dan aku boleh lagi hidup tanpa kau!!!"...kata aku pada E**
  • kolej sedia untuk ditukar, Janda cedera, dan semua org menunjukkan belang
  • Menang sofbol dengan 14?menarik nya perlawanan..Puyoh, sapa kata underDog xleh Bite back?
Februari 2008
  • aku sayangkan kelas BBI aku...Dr Syarifah, menarik
  • Urm, brother" samada menang kalah, aku tetap akan jadi protokol..K?"
  • Urm...Musang, adobe Premier?ok la utk dokumentari tue
  • hu3, woolong, kita punya skrip tak jadi la
Mac 2008
  • sickestlover.blogspot.com.....ok gak kan apak ( lu jijik la wei, jiwang plak mate)
  • aku belajar "kalah pertandingan, menang perang FF UPM
  • Takziah Pa e.....

1 comment:

Siti Syawal said...

jijik ke? jiwang ke? no lah...
ini ekspresi diri yang jujur. he mean what he said. semua org pun jiwang weh. jgn tipu..kan suri?