Saturday, December 20, 2008

Mari berbahasa Langkawi

urm....suasana di Langkawi masih terasa, dan bagai mimpi, ia dah tamat..bangun dan bangun...jangan mimpi lagi suri..ku3.terdapat banyak kenangan biru yang menjadi fantasi, dan biru bagi aku ialah definasi bagi kenangan indah bersama board MTM yang akan turun "takhta" mereka, pada sekarang..Bak kata pepata, gambar menceritakan macam macam ceritra, tapi bagi aku, gambar ini ialah penyeri ingatan di kala sunyi, dan rindukan kamu nanti




I love your blanket, its colourful..itu kata siaw wei





Di Geopark, Bot Pertama




Serious muka dowh wat kejer, laz minute presentation, harap tak jadi lagi pasni






Owh, aku akan rindukan korang semua

fatwa menarik untuk dikongsi
1_ Pijah dan Mina adalah madu, namun, suami mereka tak adil! Buktinya Pijah selalu
shopping sakan, Mina Tidak
2_ada budak lemas dalam pool hotel, sapa ek?
3_kudek seorang yang FotoGedik!!!!mana kamera berada, di situ dia muncul!!!
4_first time malam tu aku belanja Adah makan. Nasib baik, dia tak minta kari kepala
Ikan kang mampus aku!!!!!
5_jumlah "pelaburan" di Langkawi dalam trip ini, termasuk dengan belanja yang kami
keluarkan ialah dalam RM 60 000++
6_Tema hari terakhir rombongan ialah HAPPY!!!!!

No comments: