Thursday, July 3, 2008

Sedikit Hari, Panjang Cerita...



aku tak tau samada orang muda kat sini makin kurang ajar atau hanya aku sahaja yang berfikiran lugu sebegitu? Tsk!Salahkah jika aku bertanya, Adakah kamu sakit? dan jawapan yang aku terima adalah seperti insiden Mir, Diberi Bunga Maki Diterima! TSK! Kalau Orang muda fikir mereka letih, setidaknya tolong fahami kami fasilitator yang bak mayat hidup tak senang jiwa raga memikirkan korang. kami 5, 4 kali lebih letih demi korang. jangan jadi Bak Celaka di tanah sini, wahai orang muda....

1 comment:

Siti Syawal said...

huhu...
kesian kau ye
apa nak buat
budak2 muda zaman skrang makin lama makin manja,makin berani
makin kurang ajarla senang cerita
diaorg tak boleh dilayan dengan kekerasan
makin memberontak jadinya
sebab tu skrng makin banyak umat dah tak kesah perasaan org lain
macam nilah..

sian kau german kalah ye
cam ne nak buat..
strategi aragones menjadi
dan aku suker....hihi