Saturday, July 26, 2008

Berita gegar!berita gembira!


tahniah! aku ucapkan Tahniah pada kamu berdua.
Intan dan Zahir...
kukuku, xsangka langsung kamu berani ek?
kukukuku, Dalam dia ubi berisi, dalam diam
cinta kamu bersemi,
aku doakan kamu bahagia,
Tapi Ilahi jgn dilupa pula,
kukukuku,
jgn terlalu acap bercinta,
nanti kurang berseri pula bila akad,
kukukuku
aku doakan kamu berjaya....

nah, aku upload lagu yang kamu request untuk Dinner nanti

Desert_Rose.mp3 - Hosted on SaveFile.com
Malique_-_Kau_Yang_Punya_Feat_Najwa.mp3 - Hosted on SaveFile.com
Indecisive_-_Empty_Decorations_Kopitiam_s_Theme_.mp3 - Hosted on SaveFile.com

P/S :
kepada Sora dan Fatin, aku cadangkan kamu layan lagu Malique feat Najwa, ianya sungguh "menarik"

1 comment:

Siti Syawal said...

add la YM aku di
hede_taky@yahoo.com
tapi aku tak selalu on YM
internet cnnection kat kolej tak berapa bagos..
(sebab tu aku tak chat dgn fatin..sory fatin..)
walhal aku nak sangat chat.
insyAllah bile-bile diizinkan chating
blhla aku baca kisah suri yg panjang tue =)
aku da dload lagu tu..dan memang best wpun tak pernah dengar sebelum ni =)