Saturday, July 12, 2008

Kisah Panji Putih

Setakat ini, aku sekadar menghabiskan masa dengan jr. Aku cuba untuk mendidik mereka menjadi orang yang jauh lagi baik dari aku. Mereka ada sesuatu yang aku tiada iaitu masa muda. Hmm... agak sukar mendidik ini rupanya.Alhamdulillah, setakat ini, kesibukan mendidik berjaya menghalang aku dari cuba untuk melakukan benda bodoh..
Bicara tentang Panji Putih ialah bicara perasaan aku yang aku sukar untuk ungkapkan, apa lagi untuk aku campak ke laut. Setelah 24 bulan genap, aku tak tau kenapa kami berjumpa balik, tapi aku seorang pelajar dan dia seorang celebriti...bak kata Maria, Nil mulai kering kerana Mesir yang berubah..dan aku tak tau siapa y berubah. Tapi Nil aku, aku harap kau dapat tau suatu hari nanti yang aku bak Panji Putih, berhancur badan, memampan Puteri dari Bahaya mencari..

P/S : aku tau yang Nil aku takkan baca blog ini, jadi kerana itu, aku berani berkata sedemikian rupa.

No comments: