Thursday, July 17, 2008

aku minta maaf, Pa e, Pijah

seminggu lepas, berlaku keputusan yang agak menegejutkan, namun impaknya, sampai sekarang aku, dan mereka yang lain terasa..
ceritera orang deteroktik, mengawal semua yang ada kat dunia..uh, maaf, celaka orang sebegini,,,
aku diminta untuk jangan berbicara di dalam mesyuarat. jangan, katanya demi semua orang. katanya ayat aku pedas, mulut aku jahat, lidah aku berbisa, namun aku rasa ia betul, dan bodoh aku, aku bodoh sangat kerana menurut permintaan arahan itu. Pa e, maaf aku mohon kerana tak dapat tolong kau tadi. Pijah, maaf kerana tak dapat pertahan kau lagi. kadangkala, aku rasa bahawa, menjadi senior yang lama kat sini, namun, aku tak dapat tolong kamu semua... maaf sangat..tah kenapa rezeki kita dapat sebegini?
Kesian kat kamu berdua, Kerja membanting tulang, menangis keringat, namun orang lain yang dapat nama. kadangkala, aku rasa nak patahkan janji aku yang berniat untuk " back up" si Kawan. kerana arahannya, 2 orang kawan, kawan aku yang aku sayang menangis..
selepas ini, aku harap pijah, pa e, korang teruskan study korang. Pedulikan Ex Official tu. Pergi mati lah semua arahan berpusat! Jahanamkan Si Deteroktik!
Tahniah Kawan, kita da buat dua orang kawan kita menangis...

1 comment:

Siti Syawal said...

suri,
everything not as bad as u think,
dont worry k...
cuma aku yg kadang2 buat ia jadi complicated.
sebab tu aku kate say no to stupidity!
but, yelah...as i keep posting new post, that 'Say No to Stupidity' post will start to goes down and become old post. pas tu, aku pun mula balik post masalah. human being...sometime they forget to learn from mistake..hehe. dan itu salah satu sebab kenapa adanya blog kan? luahkan segalanya di sini..=)