Sunday, March 22, 2009

5 kebenaran palsu pada minggu ini,


"tuntas, lantas dicantas semua di atas otak, ku peras -peras keringat untuk lepaskan, kawal emosi agar tak mudah lupa diri, apa yang terjadi biarlah terjadi"

senang sahaja ayat ni, aku dengar minggu ni. Yang patah hati biarkan merana buat seketika dan seterusnya, biarkan apa terjadi biarkan terjadi...
sepatutnya, aku tahan diri, untuk lepaskan semua yang aku harapkan. Dan aku kena tipu dengan 5 si Palsu minggu ini.
  1. jika kau mati, kami akan menangis mengingatkan kau ( ah yer, depan aku, sebab masa tu aku da berada dalam kubur, jadi aku xtau)
  2. ala rilek la, takkan pasal benda kecik ni, kau nak mengamuk satu hari? ( Priceless thing came with small boxes!!!!!!)
  3. Teruskan, aku akan sokong belakang kau ( baik, sokong sahaja, jangan kau assume aku lebih plak, faham)
  4. Saya tak kisah, namun, apa kata orang lain? ( kalau ya, kenapa ayat ni kau ulang 5 kali dalam masa 45 minit?)
  5. Helo, aku xberminat dengan kehidupan sosial kau ( dan, jangan sibuk tanyakan mana aku pergi, dengan siapa aku habiskan masa, dan apa aku wat, di mana aku berada, kan itu personal aku?)

1 comment:

Siti Syawal said...

takde aku dalam 5 tu kan? ahaha! tetibe.