Saturday, March 14, 2009

tag : 2 dalam 1

hu3, sesungguhnya aku kena tag oleh Pijah & HusniBaby..maka double tag aku kena!!!urgh...
Oleh sebab itu, aku meneruskan kesinambungan tag ini, hu3....

* Share 7 facts about yourself on your blog.
  1. aku suka Gundam!!!!Itu yang pasti...
  2. ayat faveret aku " Fuel by the Rage of Workholic"
  3. pernah jatuh hati kat seorang budak blok Merpati
  4. mula sukakan lagu P. Ramlee
  5. Aku bencikan kesesakan manusia ( so Faiqa, maaf, aku xmahu join sebab hujung minggu, penuh dengan kesesakan masayarakat)
  6. Aku sukakan sofbol & Baseball
  7. Rumate terbaik yang pernah aku ada ialah APAQUE

* Tell 7 unspectacular quirks of yours.
  1. pernah berdiri dengan kertas manila "maafkan kami; depan Kolej ****di Universiti M***** ( nak pujuk punya pasal)
  2. selalu rasa nak jadi pilot Nadleeh Gundam
  3. aku sukakan makan carrot mentah, dengan cicah dengan bawang goreng ( pelik ke?)
  4. Pakai kain batik ( aku org timur, xsalah kan?)
  5. badan kecik tapi ada nafsu makan y besar ( pelik kan?)
  6. aku boleh habiskan 1 pinggan nasi goreng ayam, i mangkuk megi, 2 coleslaw, 1 pinggan mee ( tak caya tanya loloq)
  7. last but not least, ada jadual semayang jumaat iaitu 2: 1 ( xlama lai nak berubah )
* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Link the person who tagged you.
* Leave a comment for each blogger.

maka dengan ini, aku tag

No comments: