Wednesday, March 4, 2009

10 & 1 : tiada tandingan


untuk berkata 101 sempena post aku yang 101 ini, haruslah aku tak mampu, dan
aku ingin berkongsi 10 & 1 dalam 2-3/2/2009

  1. aku selalu menipu, aku berkata, jangan bimbang, semuanya akan selamat, tapi, aku sendiri tak tahu apa akan terjadi seterusnya
  2. sesungguhnya, aku xsangka S*** akan sms kata-kata sokongan pada aku, serius!!!!!
  3. maaf final year, tapi, aku fokuskan pada VVIP pada malam itu, bukan kamu..alasannya, aku dan Dia saja yang tahu,
  4. kenapa aku takleh biarkan diri aku mereput dalam kesenangan dan lara?
  5. ayat mereka sama, namun, ikhlas ada, cuma berpaksikan tiada prinsip
  6. perkara aku jujur, ialah aku membayar kesalahan aku, dua kali ganda dengan apa yang kamu semua rasa, aku tanggung semua kehinaan di bahu kiri
  7. perkara aku jujur, aku yakin dengan badan yang baru
  8. ironi, aku gembira apabila melepaskan semua jawatan, memulangkan tag, dan mohor aku
  9. mereka yang bersuara malam itu, semuanya kecil di pandangan Dr Ibrani!!!dan peluang mata sepah depan mata, aku jadi mangsa, aku kisahsedikit saja!
  10. aku mula menghayati pepatah "Suri, no fight with fool, if u do, people wont disguise whose actually fool"
& 1. aku tidak kisah pandangan manusia, sebab manusia dah tiada, dan bukan manusia yang tiada ada ini tidak pernah beri aku makan, sebaliknya, hati ini selalu dimakan, pendam samapai mati, aku janji takkan sumpah nama korg, aku bukan kamu!!!

1 comment:

Anonymous said...

hidup tak selalunya indah..malah ada yg tak pernah indah..
usah kisah pada manusia bertopengkn kata..
asalkan paksi kebenaran berputar pada tempatnya.....