Wednesday, March 25, 2009

Boikot : Sampai Bila?

Setelah hampir 2 bulan kita tidak mendengar berita saudara kita di Palestin, maka kita seolah menyepikan diri. Seperti kata pepatah " yang lepas tu biarlah lepas" maka untuk pepatah ini aku rendamkan dalam api neraka diri...yang lepas, iaitu beribu saudara Palestin mati, rumah hancur, sekolah di bom, dan maruah di injak, maka itu nak dibiarkan?
kelakar....dan kat sini, aku dapati, semangat boikot itu, boikot ini, telah habis.
K*C xperlu boikot.
Jom minum Cola,
Colga**e xperlu boikot
Bukti bahasa kaum Melayu ini hangat2 tahi ayam....aku pandang rendah sesetengah dari kaum aku yang berperangai begini...TSK!!!!! dan bila Holocaust atas Islam terjadi lagi, maka jom kita boikot lagi!!!!Jom!!!! ( Oh ya, masa itu mereka kaya dengan duit kita)
Kesian...& kamu semua buat aku tertawa......

No comments: