Tuesday, November 11, 2008

DUSUN 26 : protokol 1

member bl0g aku, Pijah rajin terbitkan blog tentang DUSUN 26
uhh~~~~
pijah menceritakan kegembiraan setiap hari, kerana itu yang dia nampak.
Perfectionist seperti aku pula, sentiasa melihat dari sudut kesilapan, kerana xmahu ada kesilapan yang berupaya menjadikan agenda, senang ungkap, CHOIIII!!!!!!
Dusun 26 adalah anjuran MTM namun, kami sebagai ex-ofiicio.....yang menariknya, ada suara sumbang mengatakan sesetangah ex-officio tak wat kerja...xmenolong, ambil endah..
yang tue aku nampak.. ( suara sumbang tidak timbul dengan sendiri )
selaku protokol, aku terasa..
itu belum lagi kerjasama dari kebanyakan fasilitator yang sgt hebat!
sedar diri lambat, mahu pulak masuk dewan?lalu belakang....tak hormat orang luar...
ironinya, mahu peserta menjadi MTM,yang sedia ada..mcm ha, aku pandang rendah!
tambah menarik, bila ditegur, melenting, aku itu, aku ini, namun , jikalau tidak ditegur, makin menjadi!!!!!!uhh~~~~
sapa yang terasa, harap ubah-ubah la perangai!!!!!!
mungkin ini majlis kecilan, namun perfectionist macam aku, mahu lagi dan lagi.
oh!!!!kata aku ni sapa kisah kan? jadi, jangan kisah kalau aku kata begini, k?

1 comment:

Siti Syawal said...

menjadi perfectionist memang selalu kene pening.. huhu.. kau kan tabah.. sabo je la ye...