Monday, November 17, 2008

Selamat Datang Astrea

Selamat datang kepada GNY 001F Astrea....ni model Gundam terbaru yang aku beli di BAKUC baru -baru ini. Mengambil masa selama beberapa jam untuk disiapkan, nyata aku berpuas hati dengan Astrea..

Bentuk Astrea dalam Versi F dan F2, dan dua - dua berwarna merah, antara warna faveret aku..


Baru separuh badan Astrea da siap, da tak sabar nak amik gambar..badan Astrea memang payah nak wat..sebab terlalu banyak kepingan kecil..namun aku suka...



Guna penyepit surgery tue..perasan tak?bahagian dada dia kena spray untuk dapat efek crystal..payah!!





















DAlam Pose Burst Mode..aku suka kat senapang dia..Besar..Tampak macam dia boleh tembak musuh dengan sekali jer...(peh!!!Imaginasi!!!)

1 comment:

Siti Syawal said...

sora:
wsalam suri, samelah kite, aku akan praktikel, cuti seminggu je ni.
lagi 1 same,
AKU PUN ALONG! =)

selamat menikmati cuti yang bizi suri!
kau ni tak habis2 dengan gundam. huhu...
takpe, nanti kau boleh jadi pesaing BAN
DAI
(^^,)