Saturday, January 10, 2009

tajuk : Buku Billy


Selamanya terperangkap dalam satu mukasurat.
sekawan strategi dalam mata itu,
tapi resume,
aku jadi jahat dan,
jahat hub pada penjara!

racun dalam pena,
aku isytiharkan delusasi
penipuan terhadap yang impikan
keadilan ganas.

Si keliru Billy
yaha!!Moraliti
Yaha!!! Jatuhkan mereka "Eraser Rain"
Si keliru Billy
Yaha!!! Jatuhkan mereka "Eraser Rain"

Namun, jika pena tamat,
bunyi bom bunuh diri tetap ada,
aku adalah undang,
kau adalah konflik,
dan Eraser Rain akan jatuhkan kau!

dan aku mohon pada Suci Ilahi,
besikan darahku
gerak catur mindaku,
perisaikan lenganku,
dan izinkan Eraser Rain basahi jemari
dengan darah kotor....

"ERASER RAIN"
aku adalah Eraser Rain
kau Eraser Rain
kita ada Eraser Rain
kredit pada Eraser Rain

Si keliru Billy
Yaha!!! Jatuhkan mereka "Eraser Rain"

1 comment:

Chikteh said...

aku dgn sukarelanya tag hang!! hahah..sila klik link ini..=p

http://chikteh.blogspot.com/2009/01/haram-jadah-kene-tag.html