Thursday, January 15, 2009

konon : aku Sepatutnya Happy dapat HAPPY

Salam... Urm, 24 jam, sebelum kejadian,
aku beritahu kepada semua
" tolong datang tepat pada masa!"
aku dah tak sanggup nak telefon sana sini kerana itu bukan tanggungjawab aku!..
Dan dia datang, bawa alasan lambat pergi jumpa dekan..
Tolong la atur jadual sebaik mungkin, kerja aku bukan untuk kamu sahaja. Bukan mahu mengungkit, tapi siapa kau aku nak layan sebaik sgt?
kerja kau tak habis mengata org di belakang, dan aku langsung tak hairan jika aku pula yang masuk dalam senarai kutukan kau.
Tsk!!!
aku bukan tak matang, tapi aku nak ajar kau sikit, Tolong perasaan
yang dunia kau akan berputar sekliling kau sahaja
jika kau malu dengan abang Courier tue?
Bayangkan aku y kena sindir dengan dia sebelum tue?
ko memang hebat, sebab kau perempuan
yang boleh menang dengan air mata
oh, jangan ingat aku kisah sgt
simpati aku terhadap kau sedikit sahaja

No comments: