Saturday, January 3, 2009

Dum dum dummy dumbstruck!!!!

Tidak lama lagi, sesi pembelajaran yang sebenar akan bermula, namun, beberapa mood aku telah hilang...alangkah indah jika di masa ini, aku dapat berada di tempat yang tinggi, kira satu dua dan tiga dan jerit, tiada siapa y peduli...... aku sekarang berada di kalangan merkka yang penting,namun tiada tanggungjawab...ketika hon dibunyikan, mereka mampu berborak besar, dan ketika kerja berlalu, mereka sekadar berpeluk tubuh,

Hussh, kakak aku pernah cakap : ketika berada di kalangan orang bodoh, aku jangan jadi bodoh...namun, jikalau ramai pula yang bodoh, mengelilingi aku y terduduk, sukar jua

mungkin, bodoh, definasinya terlalu kejam, namun,jika lupa tangggungjawab, memang bodoh bagi aku....tolong la, jikalau da besar,bekas lepasan Diploma, berlagak seperti satu! uhhhh~~~~aku bukan bencikan kamu, cuma jelik akan perangai kamu...

No comments: