Friday, October 10, 2008

Boleh Tak jika Kau Senyap?

Sentiasa gah Bila di Meja,
Bila kerja kau tiada,
Lidah petah bicara,
paruh segak bergaya,
namun kerja kau gila!!!!

itu adalah antara ayat yang nak sangat2 aku bagi bila aku satu meja dgn dia...Bukan mahu menyalahkan kau, tapi, tolong lah sedar taraf kau sedikit.. JIka kau masuk meeting lambat, selayaknya kau DIAM saja! kau tidak hormat pda masa, kau permainkan janji, kau rendahkan status MTM dan kau pentingkan kau lebih dari kerja!!!!!
Layak sebegini rupa?
aku bukan bagus, tapi aku gah dari kau!!!
tolong lah, Pengerusi majlis di hadapan, Hormati peri budi pekerti dia!!!
tolong lah, Senior kau di depan, jangan bising tak tentu hala!
kadang kala, bukan aku mahu mengata,
namun "Barking mere than work".....

Kadang kala, aku terasa hairan mengapa aku dikelilingi oleh orang y bodoh sombong!!!!!

1 comment:

aaaaaaaaaaaaa said...

salam poh... agak pedas gak post ni... hehe...

xpe.. aku paham apa yg terjadi..w.pun aku xde kt situ.. prnah seangkatan dgn ko... poh.. knapa nma aku piety? huhu..

mcm pretty.[prasan jap]

best gak buat blog ni.. ko pndai buat ayat la... respek aku...

aku ni xpndai sgt... okla...

aku nk ucapkan gud lak utk final ni...

chaiyok2.... keje mtm pn hrap bjalan lncar...

sori... aku berundur awal...

all da best my frens...