Thursday, June 26, 2008

Kapten (B) Suznan Saad

tidak sampai 24 jam yang lepas. aku berjumpa dan tidak sampai 24 jam lepas aku berpisah dengan Kapten (B) Suznan Saad. bagaikan seorang lelaki yang baru sedar bahawa minuman aku selama ini beracun, berbagai benda aku fikirkan. Dia sedarkan aku.Ha, aku minum damai yang beracun. aku xpernah sedar yang damai itu dipenuhi titisan hati benci mereka yang tidak sedar diri. Dia sedarkan aku. Dia sedarkan aku. Damai di sini ialah keamanan yang aku kecapi mmg fana dan lara. betapa bodoh aku yang tak pernah peduli negaraku, bangsaku dan Islam ku. aku terlupa bahawa aku semakin jatuh. bangsaku semakin jatuh. aku memohon pada yang Maha Esa agar dipertemukan lagi kami. Aku banyak nak belajar dari Kapten (B) Suznan Saad.

1 comment:

fatin sulaiman said...

hi suri..its been a long time rite... long long time... i miss our chat dude... huhu...

aku acap kalai lupa siapa diri aku.. aku acap kali lupa tujuan aku.. aku acap kali leka dengan siapa bercakap.. aku acap kali leka aku insan biasa...

begitulah manusia suri..... manusia mudah lupa... bukan setakat Melayu yang telah lama di wara-wara kan mantan perdana menteri kita...kita mudah lupa...

kita lupa bila kita dah dapat apa yang kita nak...

p/s:hope 2 chat wit u very soon.. miss u suri..

wit lot of luv -fatin-