Monday, May 12, 2008

12 Mei masih sama


hari ini ialah 12 mei.....
banyak benda dalam 12mei
hari ibu ada
hari jururawat
serta hari guru.........
tapi hari ini ialah harijadi aku
wawawawawa
tapi tahun ini macam tahun sudah,
xde apa y berubah
bosan da cemburu x sudah2
macam menunggu hari rebah dan
hari ini tukar hari esok.
hari ini habis bila matahari terbenam,
tunggu bersama kawan,
tunggu bila datang........
ai....
tahun ini macam tahun sudah,tiada apa y berbeza
aku dan hadiahku
yang datang dari aku dan
untuk aku,


kehibaan ini macam lini x kunjung tiba
lalu sedih jadi hiba....
mungkin ini akan berakhir.........
tapi bilakah ianya berakhir?

1 comment:

Siti Syawal said...

hepi belated besday....
huhu...dah tua la suri..
bila dah tua
fikiran kenela makin matang
semoga kau lebih matang dan bahagia
kesedihan takkan berakhir
kalau berakhir pun kejap je
pas tu sedeh balik
daripada kau tunggu bila sedeh nak berakhir
baik kau cari jalan cam ne nak hepi..=)
selamat hari jadi sekali lagi dan selamat bercuti..

aku:
ryurisora..eheh..