Friday, June 27, 2008

urgh!!!!Kenapa aku xleh bunuh hati?

Hari ini, selepas semua hampir berkecai dengan semua latihan di dalam kem, aku bebas, tapi kesedihan dalam hati ni macam diri ini diikat dengan dawai tajam dan dicampak jauh , nun ke dalam laut yang asing.
seminggu bekerja, badan jadi beba. Yang Kebal da tebal,hahahaha.
semalam aku ke kedai buku,
dan aku jumpa dia. dia kini gah. megah dan segah.
ha, seperti seorang yang gagah dia makin melangkah.
Bagus la. Ini adalah apa yang patut aku lakukan dari awal.
mungkin perpisahan patut lebih awal. ini dari hati yang beku. hati aku.
tapi tak mengapa, kerja aku mengikat akal, emosi dan segala bersama.
Kepada dia, ini sokongan ku kau yang punya.
berbaloi sumbangan ini kau yang punya kerana,
bibirmu yang makin berkaca, kisah mu ku baca,dan juga biarpun tiada
lagu, tetap ada suara.
dia, kenangan dulu jadi nyata. Dulu, aku pernah berlakon jadi Syaitan, dan bagimu, ia da jadi nyata.Tapi xpe, kerana sokongan ku ini kau yang punya. yaha!!!! Oh! 10 years da keluarkan album baru diorag, aku harap kau tau yang aku masih meminati band ini. Lagu ini, kau yang perkenalkan dan aku xkan lupa sampai bila...

http://www.4shared.com/file/46393654/51c64a6a/10_Years_-_Division_2008_.html

1 comment:

fatin sulaiman said...

boleh fatin try jawab soalan "kenapa aku xleh bunuh hati?" tu x...???

fatin try k....suri boleh bunuh hati suri kalau hati suri ada pada suri, tp macam mana kalau hati suri pada orang lain.....????
kita boleh ubah perasaan kita, apa yg kita cakap, perbuatan, tapi bukan pada hati....
kata hati selalunya benar, kalau hati nak pergi pada dia, apa kita boleh buat...kerana dia hati... dia bebas merasa..dia bebas membuat keputusan. cuma kita yang tega dengan keputusan yang kadang2 ego,tak mau berganjak...

aku pernah terfikir nak tarik hati aku daripada dia, tapi....aku tak mampu...aku cuba tempatkan hati aku pada faizi, tapi x boleh...sebab dia adalah hati...aku x boleh bunuh hati... suri pun x boleh bunuh hati...sesiapa pun x boleh bunuh hati....

itulah jawapan fatin.....