Monday, April 7, 2008

Kesempurnaan MASP

Kesempurnaan,
Malam Anugerah Seri Perdana
umpama cinta,
Dalam hati rangga.
.....

Terima Kasih Ilahi...
Majlis kami berjalan sempurna.....
kuasa mu agung, abadi.
aku bersyukur tidak terperi......

Semalam
Malam Anugerah Seri Perdana...
bertema Hitam Merah mempesona,
mempesona dalam hati & jiwa,
hati dan jiwa pula berkata
bak renik-renik cinta yugi Rangga,
tetap mempersona namun teristimewa.
Berpesta tanpa Bicara,
Mata mu pada si dia,
namun kelu lidah ini berbicara,
hanya hati yang berdegup kencang
hati yang berdegup kencang
mejadi seolah siulan si penggada,
ingin mendekat takut pasrah,
pasrah jadi parah
jika berlalu pergi
terasa rugi,

wawawawawa~~~~
jangan begitu ,
jangan mengada,
macamna boleh kamu tak rindu,
bidadari ini bukan sentiasa ada,

Si dia pula malu-malu,
sama seperti mu tapi
aku lebih kelu!
lidahku tersimpul lugu,
mahu berbicara dengan mu,
tapi kau harus mulakan dulu...
tapi aku harus tetap jelita dan ayu...
oh !
sukarnya malam itu......

Terima kasih Ilahi,
MASP malam sempurna...
Oh! Syabas pada yang Menang,
Kamu berusaha,
layak Menang...

MASP
Anugerah Helang Bestari
menjadi mimpi,
Anugerah Helang Merah,
Impian setiap satu impuh,
Anugerah Lencana Penuh,
Satu-satu Impian indah,
serta,
Anugerah Helang Setia untuk Semua!

Malam Anugerah Seri Perdana...
Malam Tersempurna!


Me di Meja Pendaftaran....
check Ajk wat kejer tak,
hehehehe.........














tapi........
xsalah untuk bergambar kan?
aku y hujung belah kiri..
memakai mafla dan blazer...
simple jer X)
di dalam gambar
dari kiri...
aku,Pusing,Ah Sang,Khalid,Aryani & Ana



ni anugerah yang aku menang MASP
payah sangat nak gapai piala y sungguh indah ni
Anugerah Lencana Penuh

ni antara lagu yang menjadi
inspirasi aku malam itu......
Indecisive_-_Empty_Decorations_Kopitiam_s_Theme_.mp3
10_years-through_the_iris.mp3
10_years_prey.mp3
Broery_Marantika_-_Rindu_Yang_Terlarang_Dewi_Yull_.mp3

3 comments:

fatin sulaiman said...

beauty lies in the eyes of the beholder...sumer owank berhak utk jatuh cinta...kita berhak utk sayg sesiapa yg kita plih dan berhak utk terima kasih sayg tu...cuma org tu yg xpandai menghargai kasih sayg yg kita berikan...

Safuan 'suri' Nazri said...

fatin dan kesempurnaan cintanya
so sweet

Siti Syawal said...

malam yg nampak sempurna
tahniah dengan Anugerah Lencana Penuh..
kau nampak hebat bergaya malam tu
huhuhuh....
yelah, menang anugerahkan...
terima kasih dunia

ya...
aku xkan tinggalkan kawan karibku
kerana baik buruknya
dia tetap kawan nombor satu aku
dan aku semakin rapat dgn kawan xakrabku
mungkin nanti kami boleh jadi karib juga.
terima kasih atas nasihat kau

nice picture,
teringin rasanya nak tengok Helang Bestari dan Helang Merah
aku ryurisora