Tuesday, April 22, 2008

sesuatu tentang buku....

salam..
salam penuh rindu dendam,
namun sekarang aku bebas terbang,
terbang bebas di kayangan,
terbang dengan merak kuning..
wawawwa...

macamna dengan paper? itu ialah soalan yang persis Business English, yang mana aku "mencipta" Business English aku sendiri!
semasa paper final!
wawawawa

ni tips untuk semua kawan yang aku kasihi..
minggu lepas,
tanpa diduga, tanpa disangka,
x-awek aku datang melawat...


maka mengelakkan dari kena syarahan yang amat laser, aku terpaksa...

1 ) kumpulkan semua pinggan kat sink dapur,
letakkan tuala yang dilembapkan dgn penyapu lantai yang wangi di atasnya
2) kumpul semua baju kotor dan simpan dalam lokar yang dikunci kedap udara
3) amik sumer barang yang bersepah, xkira penyapu, komik, lidi, kucing, burung merpati, sumbat belakang sofa, alas dengan kain.
4) bukak semua tingkap dan pintu bagi udara masuk sikit. bagi segar.
5) yang paling penting, bukak sumer tingkap!
6) call member ( suh g beli pizza, Dark Chocolate dan juga tea herbal)
7) pasang lagu kesukaan dia bila dia sudah sampai...romantik sangat...
dan
aku berjaya melakukan dalam 20 minit.

lagi 10 minit?
hehehehe, mandi jap.

2 comments:

Siti Syawal said...

fuyooo....
dalam 10 minit je kemaskan bilik yg cam tongkang pecah ni....
aku kagum...
hehe...

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

waaaah!!
tips xley blah..
huk2..
tp kot bole diprektikkn nnt..
jz wait n c..
ngeh3..
btw,thnx bg komen kat my blog..
arigatoo..(^_^)