Thursday, March 27, 2008

Malam Anugerah Seri Perdana~~~

Selamat Datang ke
Malam Anugerah Seri Perdana!!!


Tema malam y dicintai ini
ialah Merah dan Hitam "Bergaya"
si gadis mencuri perhatian,
dengan Merah Menawan,
rambut Hitam Ikal cantik...
si Jejaka bergaya suka,
dengan Mafela dan juga Cufflink....




Aku mengalukan kedatangan kamu,
selaku penghibur diri d malam minggu,
jangan segan usah silu,
jikalau kecantikan dirimu disiul-siul,
jejaka mencari cinta,
gadis pula memilih cinta,
sementelah kita enak berpesta,
jangan sekali dilupa Etika,

Kepada yang Dianugerahi,
kamu memang teristimewa di kami
namun pada yang tiada berjaya,
dikau amat kami sayangi,
wawawawa~~~~

Malam Anugerah Seri Perdana,
Merah & Hitam Bergaya
malam Helang Merah
Malam Terindah
Kemuncak segalanya!!


FR0016.MP3
melly_goeslow_-_gantung.mp3
raffi_ahmad_ayushita_-_jangan_bilang_tidak.mp3.
Broery_Marantika_-_Biarlah_Bulan_Bicara.mp3

2 comments:

Siti Syawal said...

yahoo!!!!
aku ada lagu aku scandal..
berulang kali ku putar..
tak jemu-jemu lagi..
aku suka....
terima kasih suri!!

apa kau tulis ni???
aku tak faham
oh ye..kau ambil melayu sastera..
tapi aku suka ayat kau
mantap!!
lebih baik berbahasa begini
dari asyik bercakap rojak english ntah ape-ape..
tapi english itu penting..aku tak nafikan..

aku tanya..kau jawab jujur ye..
kau buat sendiri ke ayat "malam anugerah seri perdana" ni?
kalau kau buat sendiri,
mesti kau dapat A utk final nanti,(huhu)
untuk melayu sastera..

demi kau dan dia..
kau wujudkan perpisahan..
kau lakukan apa yg terbaik..
manusia hanya mampu merancang..
tuhan yg menentukan..

masa ku terbatas..
ai..
aku ryurisora..

Siti Syawal said...

ooo....oo....
baru aku paham..
hm..semoga kau yg dapat merangkul gelaran Putra Helang Merah tu nanti..
rebut hati Puteri Helang Merah tu dari lelaki lain..
aku sokong!!!u can do it!!!

Nescafe Gold??
Kau suke sangat nescafe gold....
aku ade nescafe jugak,
tapi bukan gold...mild,
nescafe mild yg paket warna kuning tu...
tak habis-habis lagi..manis sangat,
dah try oligo coco? sedap jugak..
aku dah habis..

bila di bilik,
aku xde mp3 (dah rosak)
aku xde teddy (tinggal kat rumah)
aku xde nescafe gold (mild ada)
aku xde..eh ada,
aku ada lagu aku scandal!!!
yg tak jemu-jemu lagi kuputar..
oleh kerana banyak yg xde..
aku ke library..
lagi pun aura exam sudah terasa,
terpaksalah aku buat-buat rajin

mcm aku cakap,
aku mencari ketenangan di library, (my room is chaos u know..)
rupa-rupanya...2 kali 5...= 10

aku minta maaf suri..
aku x dapat tolong kau..
x dapat nak tolong tambah markah kau..
kalau la aku lecture kau...

boy..
i like ur blog new appearance..
but, if you could stay with dark colour for the background,
it will be better..
just an opinion...
ur blog already better than mine..
(hehe)

dan sama-sama

aku ryurisora