Thursday, December 16, 2010

RE : Di bawah sana

shhhh!!!!!
ada satu tempat yang bahaya di sana.
kalau aku jadi kamu aku tak ke sana,
aku perhati dulu kalau nak masuk ke sana,
orang kat sana pegang belati sebab aku bukan dari sana,
dan polis pun tak berani nak masuk dalam sana.
kalau kena pukul ambulan tak masuk dalam sana,
kalau lambat balik teksi tak seriau masuk sana,
kalau lapar pun Pizza Hut ngeri nak masuk sana,
Umpatan kata saksi Mona Lisa mati depan sana,
kereta rosak pun mereka tak berani tunda di sana,
berbagai kes tapi tak pernah masuk TV kat sana,

kalau tak pernah ke sana,
baik jgn masuk ke sana.

Aku dengar dulu beberapa orang saja bawah sana,
org kebajikan buat sewa murah bawah sana,
Jangan lalai kalau tak mahu ditipu kat bawah sana,
Untuk jam tangan downtown pun kena curi bawah sana,
Ada sorang pelacur, dia ada TONTO kat bawah sana,
aku kena pindah keluar, tak mahu mati bawah sana,
Kamu kena ke sana kalau nak tengok gangster bergaduh kat sana,
kalau kamu minta, aku tak berani ke sana,
jangan berani ke sana, sebab lubuk jahat kat sana,
kalau masuk juga, memang cari nahas kat sana,
mereka tak main-main,
anak halal....harapan kat bawah sana,
siapa nak, mahu kaya pergi sana,
mereka kerja keras sehingga mereka kuat bawah sana,
mereka ada security guard dalam stor bawah sana,
dan budak-budak jual barang yang mereka curi bawah sana..

No comments: