Sunday, November 15, 2009

RE : Ayat Ayat yang aku suka Dengar

Dalam kekalutan seminggu nie, aku suka sangat dengar ayat nie

  1. Helmi : Kalau da sedar diri tu tak baik, maka jadikan diri baik sebab jodoh yang baik, untuk orang yang baik baik........ Kondi : ( kalau mcm tue, sapa nak bimbing org y tak baik?)
  2. kak Natasha : Senang nak mulakan hubungan, tapi nak kekalkan hubungan tu yang sial!!!!
  3. Petey : Sunshine!!!hey SunShine~~~^^
  4. Lina : ko akan main game nie sepanjang hayat kau, namun, dia akan mati gak kan?
  5. Na na na, hey hey hey, GUDBye~~~~^^^

1 comment:

Siti Syawal said...

hehehe..aku pun nak share la ayat2 yg aku suka dgr minggu ni:

supervisor: ha dia dah gelabah dah, dia dah gelabah dah. duduk, duduk.. (ha2, baru sedar aku ni peng-gelabah rupenye. =B)

pakcik gonjeng: awak memang gelabah! (hu3..sah gelabah)

mak: mak dah beli lemari pesen baru.. boleh letak buku-buku ko tu.
(ha3.. ni paling aku suka sekali, simpannn semua buku-buku yg ade!)

hihihihih ^^,V