Sunday, September 13, 2009

RE : Je t'aime Je t'aime 4

Kau bercerita, "aku hanya dengar apa yang aku mahu"
kau bercerita "aku bercerita setiap masa". jadi.

Dan aku rasa apa yang aku rasa salah,
Da aku rasa aku tidak berpunya,
Dan ketika masa aku mahu, pergi,
dan Sekarang baru aku tahu aku bersalah. Aku rindukan kau,
Yup!!! Aku rindukan kau....

"aku hanya dengar apa yang aku mahu"
Aku tak mendengar dengan betul,
Aku tak beri perhatian pada jarak kau berlari,
untuk sesiapa sahaja,
untuk mana saja,
Aku tak faham jika kau benar mengerti,
"Aku hanya mendengar negatif....salah, salah, salah!!!!"


jadi, aku hidupkan MP5,
dan wnita ini menyanyikan lagu aku,
Si kekasih di dalam cinta, satu lagi kekasih mula berlari,
Si kekasih mula menangis, satu lagi enggan tinggal di sini,
Ini bukannya saat aku mula termangu,
namun aku rasa aku mula termangu,

Kau beritahu aku Naif,
namun aku rasa aku Gagah!
Aku Fikir "Hei, aku boleh pergi, aku boleh pergi?"
ternyata aku salah kerana
Aku rindukan kau.....

Aku fikir
"Kau tangkap aku kerana mahukan aku dan satu hari nanti kau akan lepaskan aku"
"kau tatang bagaikan bagai minyak yang penuh hanya kerana kau takut kehilangan aku"
ternyata aku salah kerana
kau rindukan aku.....


dan sekali lagi
kau bercerita
"aku hanya dengar apa yang aku mahu"

1 comment:

Anonymous said...

emmm... that is something... =/