Tuesday, August 11, 2009

RE : HUH!!!!


Maaf, tapi aku bizi,
( jadi kenapa kau online YM)

Jangan kau sembang kau wat kerja
( Sambil kau berpeluk tubuh)

Idea kau macam sampah, Stupid and Bitchy!!!
( Mana idea kau?)

Tolong ek, jaga sikit CGPA tue
( so, tolong la bagi aku masa untuk study)

mai pinjam menatang ni jap
( aku : terima kasih sebab pinjam)

Bajet da hafal step, da bagus sangat
( wah, itu dia ayat dari orang yang tak join dikiria)

Wajib ke train sofbol tu?
( hek eleh, tolong jangan pertikaikan level MAsUM boleh tak?)

Tolong la, wat kerja ikhlas sket
(yer, nak dengar terima kasih dari ko pown kena bayar kan?)

xder orang, malas ah nak berlatih
( kalau kalah, merungut la plak!!!!!)

yer la, aku tido tiap2 hari kul 6 pagi
(kalau melepak, melalak kejer, apa aku nak bajet?)

itu antara ayat - ayat yang aku cukup menyampah dalam seminggu yang lepas,
namun, bagi sesetengah orang, ayat sebegini macam biasa la,
namun sedar atau tidak, KAU DIKUASAI HIPOKRIT!!!!!
Dan bahagian yang paling menarik, ialah, setiap perkataan ni,aku cukup menyampah,
dan menariknya, orang sebegini yang disuka masayarakat.
Tak hairan kita makin korup.....
DANG!!!!!!

p/s : bad mood, nak g jumpa kaunselor, konfem kena syarahan moral lagi!!!!

1 comment: