Friday, June 26, 2009

RE : Kesayanganku

Kesayangan ku,
Aku tahu kau akan pergi dariku,
namun, diri ini tak sedia untuk itu,
tangisan demimu,
mata bengkak kerna mu,
dan juga hati sedih mengenangkan mu,

Terima atas atas didikan,
terima kasih ataas Ajaran,
Alif Ba ta Ya,
dan juga segala adap sopan,
segala tata tertib gadis ini seorang,

aku berjanji,
tidak sekali melupa memori,
tidak juga menafi,
tidak mula bezai,
tidak menfabrikasi
apatah lagi menterjemahi,
segala ajaran mu.

Kesayanganku,
Tidurlah kau di situ, Dia sayangkan dirimu lagi,
Dunia ini bukan tempat Suci, tidak selagi aku Sucikan,
Dan aku janji,
atas namamu,
Kasih Sayangmu,
Cinta mu,
Ajaranmu,
Haba badanmu,
Ketenteramanmu,
dan Senyumanmu,
Aku menjadi mulia

Takziah kepada atuk Huzairah yang meninggal pada 24/6/2009.

No comments: