Thursday, August 21, 2008

Minggu paling menyeronokkan!













Kerjayaku memang kejam,
pejam mata pun tak boleh pejam,
di mana dengan siapa ku bersama,
berpeluk bersakan dengan mic ku berasmara,

dan lihat di skrin msih mengenyit,
dan ku lihat semua orang menjerit,
bungkusan hadiah sentiasa terselit,
aku tiada teruja, yup, mungkin sudah tua....

ni ayat terbaik mengambarkan minggu ini.
Aku dikelilingi oleh mereka yang Bodoh!!!
Urgh!!!!!!!!!bagi kerja last minute dan harapkan aku hantar esok???
"ya, aku janji aku datang esok," tapi bagai tunggu lini tak kunjung tiba!
Oh?nanti kita siapkan bersama, atau sebetulnya, aku saja yang kena siapkan,
ini belati untukmu, dan satu untuk aku menikam mu,
jaga hati kami, pedulikan hati kamu!

Mungkin aku sudah tua. Otak aku tak larat nak fikir mereka yang lara!
Macamana aku nak percayakan manusia jika ini kelakuan mereka?
ataukah, mereka bukan manusia? Tak layak.........
mereka mengulang, ulang, ulang balik kesalahan...tanpa dihukum, namun aku mengerti
aku bukan penghukum,...
Urgh........Ilahi bantu aku

Jom Download!
10 years division

1 comment:

Siti Syawal said...

hi suri..
tak, aku tak ikut reformasi tu..
aku ada test carbonyl petang tu
tapi tak bermakna aku buat tak tahu
dua-duanya aku sayang, uitm & pelajaran..

kalau dah tua tu...
bersaralah...
macam mane?(^^,)