Saturday, March 20, 2010

RE : Pesananku,



Pada 18hb yang lebas, secara tak rasminya aku telah meletakkan jawatan aku sebagai Timbalan Presiden 2, Majlis Tertinggi Mahasiswa Kolej Kedua yang telah aku bergiat aktif selama beberapa tahun yang lepas....
perasaan? agak gembira, berbaur sedih kerana, selama ini, berbagai2...kenangan, yang telah aku lalaui bersama mereka...dan sekarang, aku tiada lagi jawatan, yang aku sandang....
Gembira, kerana masa aku sekarang untuk ALLah, kekasih, untuk study dan untuk apa yang aku mahukan....

pesananku, pada yang baru,
dikau,
kuatkanlah semangatmu..
teguhkan dalam apa yang kau percaya..
halangan akan tiba ( telahpun tiba)
sokong menyokong antara MTM lain,
Jaga yang Muslim, juga yang Bukan...
sayangi dan cintai Kolej..
dan jua jgn lupa,
bila keadaan memaksa,
jadilah anda MTM namun buken kerana Merah kuning Hitam dan Putih,
namun kerana Nama, maruah, dan Kepuasan diri...

p/s : Hik2...sangat bersenang lenang sekarang^^

No comments: