Tuesday, January 26, 2010

RE : 1st, terlalu lancar dan sempurna


sejak berjumpa kembali, aku dengan 1st terlalu rapat. bagaikan tak pernah berpisah walau satu saat pun. dan kami da melebihi kami yang lalu.
walaupun gembira, namun, sebenarnya, aku agak hairan, dan takut. hairan untuk yang mana, reaksinya yang mana, mesejnya dan semuanya bagaikan terlalu mudah untuk kami kembali. persoalan yang mana, asyik berlegar dalam kepala otak aku ialah, segalanya terlalu lancar. dan sempurna. tch!!!!!!!
dan takut adalah aku bimbang kehilangan kembali 1st, seperti yang mana aku kehilangan dia dulu. alangkah merananya... dan menanti dia muncul, 6 tahun, sangat mensesahkan hati lemau ini.
tak bodoh untuk aku mengaku bahawa, aku da wat banyak silap, namun, silap yang paling utama ialah aku cuba mengantikan 1st dengan 6th, dan yang lain..haih!!!!! namun, aku bersyukkur untuk tidak meminta lebih dari mereka, sebab 1st adalah 1st. kan?

aku tak tau, samada ada muslihat, bukan mencuragai namun, beringat dan , huuu..... 1st, memang mampu jadikan aku gilakanya^^

1 comment:

Anonymous said...

dear en suri:

dont worry... as i think she had the same feeling for u too...^^