Monday, September 15, 2008

Buka puasa semalam....

6.20 pm * aku da blur nak pakai baju apa. kang pakai t shirts kang, dikutuk plak ku,
urm, aku pakai jaket barangkali cukup. kot?

6.45 pm * Lambat sangat awek ni. Katanya turun tangga, tapi takkan dok kat top floor
plak!!! Hati aku menggerutu...

6.55 pm * wow!!!!

7.00 pm * tiidakk!!!!!!!!!!!!!!tayar keter pancit!! menariknya tayar spare pun pancit gak!!!!TIIDAAKKKKKK!!!! Alamak! jangan la dia nek muncung plak..aku pun tak nak benda ni jadi...(berpaling) ok, muka dia boleh blah, SAVE!

7.25 pm * " urm, kit bena buka kat sini ja la. saya ada megi, roti dgn air kosong, sorry sesangat ek?

7.45 pm * Thanks Reni, kau la hero pojaan ati ini!

8.30 pm * Buka posa.....makan secara senyap (lapar sangat nih!)

begitulah kisahnya aku kelur date dgn budak kg yang ibunda tercinta aku perkenalkan. Dan aku jamin dia mesti ingat sampai mati insiden ini..ai!!!!

Fatin da tau ceritera ni..
Urm, Ni ada lagi dari Butterfingers sebagai cara aku promote album mereka yang terbaru, KEMBALI
dan ini adalah lagu yang aku rasa top!!

Lengkap Semula - Butterfingers
Terus Terang - Butterfingers

p/s : Fatin, dua lagu tu saya rasa sangat sesuai untuk kamu. especially lengkap semula

No comments: